Stina

- Si vis Amari, Ama -

24 februari

Publicerad 2012-02-24 21:03:07 i Allmänt

Hej!
Precis som jag misstänkte så var det full kaos på jobbet! Var kö hela dagen och inte direkt en kort kö... Men men det var bara att jobba på! :) Kände mig dock ganska så trött när det väl var dags att sluta! Men riktigt skönt att slippa stänga, vilket jag nästan alltid gör nu. Jag har själv valt det, men det är ändå skönt att få smita hem lite tidigare ibland!

Köpte lite mat på vägen hem, så har precis ätit! Nu blir det till att börja ladda inför morgondagen! Börjar jobba vid 9 så har tänkt att lägga mig ganska så snart! Kommer antagligen dörja en stund, men om jag börjar nu så kanske jag kommer i säng i vettig tid i alla fall!
Misstänker att morgondagen kommer vara lika kaotisk på jobbet, så det gäller att vara utvilad, pigg och glad!

Ska ni hitta på något kul i helgen?
Jag längtar en massa till söndag morgon då Sammi kommer hem! Men nu är det nära!



Hoppas i alla fall att ni har fått en riktigt bra start på helgen!

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela