Stina

- Si vis Amari, Ama -

Äntligen börjar det!!

Publicerad 2012-02-04 13:19:13 i Allmänt

Fastande i sängen och har verkligen inte gjort något! Händer inte allt för ofta att jag har sånna dagar! :)
Frågan är om det är bra eller ej? Känner mig kanske mer trött nu?!
Fastnade i alla fall framför en film på tv, Bring it on again.
Fastän att den är oerhört töntig så tycker jag ändå att den är rolig!

Nu blir det att äta lite lunch och sedan fixa mig klar för en eftermiddag/kväll på jobbet. Hoppas hinna klar i god tid så jag hinner promenera till jobbet. Eftersom det är sol ute så hoppas jag inte att det ska vara så kallt, trots graderna. Skulle det bli för kallt så finns det ju flertal busshållplatser längs vägen och bussen går ganska så ofta.

Sedan ikväll är det ju dags för första delen i Melodifestivalen!
Typiskt att jag jobbar, och även när repriserna går, men får titta in på SVTplay och se på bidragen.
Loreen är ju med igen, Marie Serneholt, The Moniker och många fler tror det kan blir riktigt bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela