Stina

- Si vis Amari, Ama -

Äntligen hemma

Publicerad 2012-02-04 22:22:46 i Allmänt

Idag var en sån dag då jag verkligen ville hinna med den tidiga bussen ifrån jobbet. Såg lugnt och fint ut, när klockan var 21 såg jag bara 2 korgar och tänkte att det var helt lugnt. Sedan kom, som alltid, en full vagn...
Inte nog med det så var det lite krångel innan det var dags att stämpla ut.
Sprang till bussen och när jag kommer dit är klockan 21,21 och bussen ska gå 21,22. Om jag var glad?!

Ca 10 minuter senare misstänkte jag att bussen nog varit tidig, jaja bara 20 minuter kvar till nästa buss. Vilket jag i vanliga fall ogillar, men när det är närmare - 30 grader ute så är det verkligen inget kul!
Men blev lite snack med Wifey och tiden bara sprang iväg och strax efter det kom bussen!

Nu hemma så blir det nog som vanligt ett värmande bad och lite att läsa!

Sov så gott så hörs vi imån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela