Stina

- Si vis Amari, Ama -

Fredag

Publicerad 2012-02-03 10:39:03 i Allmänt

Skulle vilja skriva UNDERBARA FREDAG!! :) Men eftersom jag ska jobba hela helgen, får ni nöja er med "vanlig" fredag! För min del är det måndagen som kommer bli helt underbar!
Ska äntligen åka hem en sväng och umgås!

Annars idag då? Vaknade vid 8 och kolla på termometerna, - 22 grader, började såklart frysa med en gång och fick börja dagen med ett värmande bad!
Fixade lite här hemma och efter det var det dags för Sammi att åka till jobbet. Jag gick och köpte lite mjölk och dukade sedan fram bamsefrukost framför tvn. Är nu helt proppmätt!

Jobbet ringde och frågade om jag kunde börja lite tidigare, så blir inhopp kring 12 istället för 14.
Så nu är det tid för mig att börja göra mig klar, så jag slipper stressa en massa!

Men får önska alla andra en riktigt bra fredag!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela