Stina

- Si vis Amari, Ama -

God natt

Publicerad 2012-02-27 23:50:37 i Allmänt

Vilken dag på jobbet.
Sov ganska så dåligt inatt, så detta långa passet kändes verkligen. Men det är så det är vissa dagar, imån är jag ledig igen och kan samla en massa ny kraft!

Kom hem efter jobbet och har ätit lite mat.
Nu kollar vi på Oscarsgalan!

http://gblogg.se/wp-content/uploads/2012/01/84th-Annual-Academy-Awards-2012-M-Net-M-Net-HD.jpg

Om jag känner mig själv rätt så kommer jag att somna ganska så snart!

Sov så gott allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela