Stina

- Si vis Amari, Ama -

Hemma ifrån jobb

Publicerad 2012-02-25 21:52:13 i Allmänt

Hej!
Fick jobba ganska så mycket längre idag. Först var det en som ville bli av med sin sista timma, sedan trodde vi att det skulle fortsätta vara mycket folk så då bestämdes det att jag skulle jobba till 21.
Men framåt 19,30 började det bli lugnt, vi fixade en hel del och jag stämplade ut 20,30. Perfekt att hinna handla lite innan butiken stänger!

Nu har jag precis kommit hem och ska packa in alla varor. Köpte så det kan bli lite gofrukost imån när Sammi äntligen är hemma.

Imorse blev det tokstressigt, tror nog jag hade för mycket tid. Började därför göra en massa saker och sedan blev det kaos! Fick springa till bussen och fixade mig på jobbet!.

Nä, nu blir det till att packa in varorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela