Stina

- Si vis Amari, Ama -

Publicerad 2012-02-29 10:49:28 i Allmänt

Misstänker att det bara är att vänja sig vid att det är kö hos försäkringskassan.
Har ringt en gång innan och då var det knappt någon kö. Men idag är det många som ringer.
Plats 507 i kö...

http://mobil.svt.se/content/1/c8/01/10/28/78/forsakring_scanpix_450.jpg

Om det varje gång är 100 frågor som alla blivande föräldrar vill ställa, går det då inte fram att det kanske inte är det bästa sättet? Att det kanske borde finnas lättare och smidigare sätt?
Men just nu hade jag nöjt mig med att alla deras anställda svarar samma sak på frågor och då menar jag såklart faktafrågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela