Stina

- Si vis Amari, Ama -

Lördag

Publicerad 2012-02-11 10:25:17 i Allmänt

God morgon!
Har dock varit vaken i några timmar och fixat lite inför dagens kalas!
Min syster fyller snart år, så idag är det först kalas som senare ikväll går över till fest! :)

I torsdags blev det som sagt häng med Line och Mille på dagen!



Blev även en sväng till Louisa och Stella! Så fick hänga lite med lilla Stella också.
Tog sedan en sväng på Kungsmässan innan det var dags för mig att åka hem.

På kvällen åkte mamma och jag in till Kungsbacka igen.







Blev lite fika och sedan lite Wii spel! :) När vi sedan kom hem satte jag mig framför brasan och somnade nästan med en gång, varmt och gott!

Fredagen började med lite fika med Melissa och sedan var det fullt upp hela dagen!

Påväg hem ifrån Kungsbacka


På kvällen var det överskningsfest för Emma, mer om det kommer sen. Nu är det dags att göra sig kalasfin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela