Stina

- Si vis Amari, Ama -

Måndag

Publicerad 2012-02-27 09:33:44 i Allmänt

God morgon!
Underbart att det äntligen har hittat lite ljus till norrland också! Redan nu strålar solen, kanske har den gjort det länge? Men idag vaknade jag utav det och det känns lite mer som att vakna på rätt sida!

Igår lyckades jag se klart hela filmen! Tror nog för att jag även lyckades köra ett snabbt bad i pausen!
Men vet inte riktigt vad jag tyckte om filmen, bra Men känns lite som att filmerna blir sämre, eller någon annan som tycker så? Men kanske blir det bättre nästa vecka?

Nu blir det i alla fall till att äta lite frukost. Börjar jobba 11 idag, så har en lång dag framför mig, men det ska nog gå bra!

Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela