Stina

- Si vis Amari, Ama -

Möte

Publicerad 2012-02-02 18:43:02 i Allmänt

Kom hem ifrån föräldragruppen totalt slut. Somnade en sväng på soffan och nu är det snart dags för möte på jobbet.
Känner mig sådär taggad när man jobbar fem kvällar på en vecka så är det möte en sjätte, känns inte allt så lockande. Men som tur var är det ju inte ofta.
Annars händer det inte så mycket, håller på att få frost skador... När solen gått ner är det verkligen inte kul med -20 grader. Är oerhört tacksam att jag slipper gå och vänta på bussen för att sedan gå ifrån bussen till jobbet. Verkligen inga långa streckor men idag känns så! :)
Och ska jag vara helt ärlig hade så gärna legat kvar på soffan under täcket med alla ljus tända. Brr helt genomfrusen. Får nog bli ett bad ikväll.

Nu är det i alla fall dags för mig att gå, vare sig jag vill eller inte!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela