Stina

- Si vis Amari, Ama -

Söndag

Publicerad 2012-02-05 08:35:39 i Allmänt

God morgon!
Nyduschad och sitter och äter frukost framför datorn! :)

Öppnar på jobbet idag, men vi öppnar först 10. Så har fortfarande gott om tid på mig!
Idag är det endast - 19 grader ute! Vi får hoppas att det bara var igår som det skulle vara så kallt... Känns skönt att jag ska åka söder ut imån, hoppas på varmare väder där! Men kanske är kylan mer passande här när det ändå är så fint med all snö? Vet att ni har kallt hemma också, men hoppas såklart att det blivit mildare även där!

Igår efter mitt långa bad, fastnade helt i läsningen! Kände nästan hur jag kokade när jag gick upp. Gick jag och la mig, satte på tvn och hoppades det skulle vara något att somna till, men icke, endast en massa äcklig filmer. Satte igång en film, Crazy Stupid Love, någon som har sett den?



Är lite halvkonstig tycker jag nog, hopp mellan olika saker och jag fattade inte riktigt varför alla var med... Men sedan mot slutet blev den riktigt bra!

Jag som typ aldrig kan se en hel film, kunde naturligtvis se hela, alltid så när väckarklockan är ställd, så somnade framåt 2.

Nu är det dags för mig att fixa mig! Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela