Stina

- Si vis Amari, Ama -

Söndagsmys!

Publicerad 2012-02-05 20:23:43 i Allmänt

Slutade jobba vid 17 och åkte direkt hem! Fastän att det "bara" är - 19 grader så känns det mycket kallare idag, det blåser och snöar och är inte alls trevligt...
När jag kom hem hade Sammi nästan maten färdig. Idag hade jag beställt tacos!

Nu har jag nästan packat klart och är redo att åka hem i morgon!
Känner mig ganska så trött så har tänkt att komma i säng ganska så snart, klockan ringer lite före 5 imån och sedan är det en lång dag som väntar! Men jag längtar! ♥
Tror nog tyvärr att bloggen kommer att få lida lite under tiden som jag är hemma. Men ska försöka mig på att skriva i alla fall varje dag! :)
Annars är det umgås som gäller, hela dagarna!

Nä, dags att lägga mig på soffan brevid Sammi. Jag kommer nog somna, han är helt inne i fotbollen. Tunisien spelar afrikanska cupen.

Hoppas ni haft en riktigt bra helg, så hörs vi imån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela