Stina

- Si vis Amari, Ama -

Sova

Publicerad 2012-02-20 22:23:16 i Allmänt

Blev en riktigt skön promenad till jobbet idag, var mycket kallare än jag trott, men vad gör det när solen skiner?! :) Får så mycket energi av att få vara i solen lite. Längtar bara mer och mer efter våren och sommaren! Men det är väl såklart helt naturligt!
Sitter och tittar på lite resor, så då blir det ju också att man längtar lite extra efter värmen.
Hoppas kunna åka iväg till Tunisien i sommar då en kompis ska gifta sig! ♥

På jobbet var det fullt upp, en massa folk som ville handla så det blev inte mycket vettigt gjort. Eller såklart det är vettigt, men det blev inte mycket annat gjort! :)

Imån börjar jag jobba kl 9, så har tänkt att börja göra mig redo för sängen redan nu, är ganska så trött.

http://www.coozie.se/pub_images/medium/Sov_gott_klar_vit_1743.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela