Stina

- Si vis Amari, Ama -

Tidig morgon

Publicerad 2012-02-06 05:09:40 i Allmänt

God morgon!
Tror inte det spelar någon roll hur tidigt jag går och lägger mig. 04,45 är för tidigt för att gå upp och för tidigt för att vara pigg.... Men är i alla fall uppe och vaken, det är det viktigaste!

Blir till att äta lite frukost och måla naglarna innan det är dags att gå. Har bytt bort några timmar utav dagen idag, så slutar jobba klockan 12! :) Lyxigt. Men då blir det att åka direkt till flygplatsen.

Kommer bli en riktigt bra vecka!

Apropå något helt annat, blev så himla sugen på att äta hårda bröd till tacosen igår och sagt och gjort... Nu vet jag varför jag nästan aldrig äter det, för jag kan inte... Var nog mest mat kring mig efter jag hade ätit, tur att jag hade några mjuka skal att backa upp med! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela