Stina

- Si vis Amari, Ama -

Torsdag

Publicerad 2012-02-16 11:13:12 i Allmänt

Hej!
Vaknade kring 8 och har fixat lite här hemma. Börjar jag städa lite är det väldigt lätt att hitta en massa saker som jag inte gjort på länge... Och får erkänna att jag varit lite dålig med städanadet det sista, så det finns en hel del att göra. Men jag tror att jag skjuter på en del saker ännu längre. Har fått gjort lite finputs i alla fall! :)

Annars har jag ätit lite frukost och kolla på Unga Mödrar. Tror nog att jag tyckte det var bättre i de tidigare säsongerna. Nu har alla bara stora problem och det finns inga vettiga med...

Nu tittar jag lite på tv och försöker fixa mina naglar, funderar på att kanske måla hela nageln denna gången? Men då det blir mycket jobb nu, kommer det slitas fort, så kanske bäst att bara köra tippen i alla fall? Får nog fundera lite på det!
Senare i dag är det dags för föräldragruppen. Och efter det lite medarbetarsamtal på jobbet.

Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela