Stina

- Si vis Amari, Ama -

Torsdag

Publicerad 2012-02-09 09:20:52 i Allmänt

God morgon!
Dagarna bara flyger förbi och det är redan torsdag...
Men har det jättebra och njuter för fullt! :)

I tisdags var det som sagt Ikea med mamma och pappa som gällde, fick tittat på det jag ville och köpte även lite saker som kommer att behövas! Självklart hann vi även med en lunch! :)
På eftermiddagen och kvällen var Line och jag iväg och fixade lite med presenter till min syster som snart fyller 30!!
Igår var det dags för Ullared! Även där blev det en del handlat! Riktigt nöjd med mina inköp! Nu får det vara slut handlat! Eller i alla fall om jag kunna ta mig hem. Mamma och pappa kan ju i värsta fall ta mig sig grejer upp när dom kommer och hälsar på! ;)
Sedan blev det våfflor hemma hos Emma, en sväng in till Kungsbacka för fika med Kalle. Vi kunde inte ens komma ihåg när vi träffades senast, men alltid lika kul! :)
Väl hemma blev det lite häng hemma hos Emma med Linda innan jag höll på att däcka!

Idag är det kyligare här igen, - 6,7 grader. Igår var det bara - 2 grader. Hur ser det ut i norr? Har det blivit mildare? Men vad är - 7 grader när jag kommer ifrån ett - 25-30 grader kallt norrland? Tycker det känns som vår här! :) Det är i alla fall fullt med sol och knappt snö!

 

Idag ska jag träffa Line och Mille på förmiddagen. Sedan får vi se vad dagen mer har att erbjuda! Vet i alla fall att den kommer bli toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela