Stina

- Si vis Amari, Ama -

Underbar fredag

Publicerad 2012-02-17 11:56:49 i Allmänt

Hej!
Hoppas att solen lyser lika underbart på er som den gör uppe i norr?



Vi har slappat nu på morgonen och ätit go frukost! Jobbet ringde och ville ha in mig lite tidigare, så håller på att göra mig klar nu och sedan sticka iväg.

Igår blev det god mat, kött, potatis, sås, sallad och lite stekta champinjoner till det. Sedan åt vi för mycket godis och chips och somnade sedan på soffan! En riktigt bra torsdagskväll alltså! :)
Vi såg filmer Tower Heist, tyckte den var ganska så bra och jag somnade inte en enda gång.

Nä, dags att skynda mig! Önskar er alla en riktigt bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela