Stina

- Si vis Amari, Ama -

120123

Publicerad 2012-01-23 13:40:25 i Allmänt

Hej!
Hoppas att ni har det bra? Jag är trött! :) Blev en väng till Sundsvall igår med Sammis jobb, så blev inte mycket sömn inatt, eftersom vi var tvunga att gå upp tidigt för att köra hem! Men det var det värt! :) Får lägga mig tidigt idag!
Hann även med en snabb sväng på Ikea! Lyx. Är allt för bortskämd på väst, där finns allt så nära. Här är det ca 25mil till närmsta Ikea. Så fick köpt lite saker till Sammis garderob och äntligen nya fina handdukar till badrummet. Blir till att fixa imån! :)



Nu är jag lite sen, så måste bege mig till jobbet!

Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela