Stina

- Si vis Amari, Ama -

20120117

Publicerad 2012-01-17 09:36:30 i Allmänt

God morgon!
Sovit gott? Jag har sovit länge och gott!
Blev sofflänge igår, ryggen är inte var den brukar vara, så hade inte så mycket mer val än att bara ta det lugnt. Tror nog jag forsätter på samma idag, så jag är redo för jobb imån.

Nu är det i alla fall dags för lite frukost och kanske lite tv! Sedan tänkte jag nog hinna med att städa lite! Trots att jag dammsög i söndags känns det redan nu smutsigt igen. Får se om jag orkar! :)

Ikväll är det även dags för Sammi att komma hem, äntligen!



Har varit iväg och åkt skidor, eller åkt och åkt! ;)
En julklapp ifrån hans jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela