Stina

- Si vis Amari, Ama -

Äntligen borta

Publicerad 2012-01-15 11:02:18 i Allmänt

God morgon!
Jag har ganska så nyss (!!) vaknat! Det hör inte till vanligheterna. Var ju dock uppe en sväng vid 7 imorse när Sammi skulle åka, men somade som tur var om!

Igår var det en riktigt bra dag! Efterlång promenaden gjorde jag mig iordning, Helena kom hit på lite kaffe och allmänt tjöt! Åkte sedan in till stan och träffade Sammi som hade jobbat.
Vi var på bio, Hamilton!
Någon som har sett den?
Jag älskar ju svenska filmer och tyckte den var riktigt bra! :)

Efter det gick vi och tog en drink på All Star!



Sedan avslutade vi kvällen med en kaffe/te hos Sarah.

När vi sedan kom hem var det dags att plocka bort julen, ÄNTLIGEN! Sammi hade sagt att han skulle göra det så jag fick knappt lov att hjälpa till, ganska så skönt samtidigt som det var ganska så svårt! Men nu är det i alla vårigt hemma hos oss igen! Nu ska bara vädret komma med oss, men med dagens temperatur på -12 känns det som det kan dröja lite!

Hoppas att ni haft en riktigt bra helg! Hörs lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela