Stina

- Si vis Amari, Ama -

Hemma!

Publicerad 2012-01-27 19:59:39 i Allmänt

Efter jobbet idag blev det en liten sväng på stan! Gick och strosade och kikade på lite olika saker. Hade dock glömt av lite att det var lönefredag. Shit vad folk det var ÖVERALLT. Hittade ett par fina byxer, men efter att ha stått i kö för att prova i över 10 minuter gav jag upp. Så mycket behövde jag dom inte! :)

Efter det åkte jag hem till Sarah där jag som vanligt blev bjuden på lite middag, samma tid imån?! ;)
När Sammi hade slutat jobba kom han förbi på en kopp kaffe och sedan gick vi hem!
Nu blir det till att slappa lite innan Sammi åker och jobbar. Jag försöker hitta någon bra film som jag kan se på sen när Sammi har åkt, men chansen finns att jag har somnat tills dess!

Nä, dags att stänga datorn ett tag!



Hörs lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela