Stina

- Si vis Amari, Ama -

Lång dag

Publicerad 2012-01-07 06:30:53 i Allmänt

God morgon!
Har suttit nästan helt klar framför datorn nu i kanske 20 minuter. Och ändå är det lång tid kvar innan jag ska till jobbet. Somnade ganska så sent igår, sov oroligt, vaknade när Sammi kom hem, blev stressad över att det var så kort tid kvar att sova, vaknade när Sammi la sig och blev ännu mer stressad, vaknade typ 30 min efter det och har varit uppe sedan dess. Men morgon stund har guld i mun, inte sant?! :)
Idag är det "vanlig" dag på jobbet, så slutar vid 15 och just nu känns det väldigt lockande att åka hem och bara slappa framför tvn eller sova. Men får se vad som händer. Är ju nästan alltid så att man är mycket tröttare på morgonen och sedan så släpper det.

Nu blir det till att äta lite frukost och sedan kanske läsa lite om jag hinner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela