Stina

- Si vis Amari, Ama -

Mätt och belåten

Publicerad 2012-01-29 20:21:46 i Allmänt

Fick städat en hel del!
Dammsugit, moppat, städat toan riktigt ordentligt, spisen, dammat och dammsugit igen!

Efter det blev det att laga lite mat. Idag testade vi att göra bacononlindad fläskfile. Blev väldigt gott. Till de åt vi lite potatis, sås, typ en vitlöksröra, kokt majs, grillad lök och stekta champinjoner! Riktigt gott!

Efter det blev det att bära ner lite saker i källaren och städa lite till!



Nu får det vara nog för idag och jag ska inta soffläge. Synd bara att det inte är något bra alls på tvn, än...

Hoppas att ni haft en riktigt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela