Stina

- Si vis Amari, Ama -

Skitväder

Publicerad 2012-01-26 16:09:45 i Allmänt

Hej!
Vilket väder det är idag, usch snöar och blåser i massor...



Ganska nyss hemkommen ifrån jobbet och sitter i soffan och ska fixa mina naglar lite. Sliter mycket på naglarna att jobba. Sedan har dom börjat växa så mycket så det blir att fila ner dom en hel del.
Ska försöka mig på att göra en fransk manikyr, men kommer säkerligen sluta med något annat, då jag aldrig lyckas. Ni får reda på resultatet senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela