Stina

- Si vis Amari, Ama -

Skitväder

Publicerad 2012-01-04 10:45:07 i Allmänt

Hej!
Vilket väder det har kommit hit. Först jättefint med en massa snö. Och nu, sedan igår har det typ kommit snöblandatregn, ogilla...

Annars är allt bara bra! :) Gick jättebra att jobba igår, ganska så lugnt, så kände som en hel del hanns med. Efter jobbet åkte jag in till stan och mötte Sammi. Kollade lite i affärer, åt en sen lunch och sedan lite mer affärer!
Idag är det jobb igen, men börjar inte förän 14, så hinner i lugn och ro fixa lite här hemma. Vet ju att det kommer bli att jag springer runt i sista sekund här hemma som alltid, men nu kan jag i alla fall ta det lugnt!

Tur att jag har fina blommor i fönstret, så slipper jag titta ut så mycket! ;)

 





Nu blir det till att föna håret och sedan ta en macka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela