Stina

- Si vis Amari, Ama -

Söndag

Publicerad 2012-01-08 21:37:04 i Allmänt

Hej!
Tog det alldeles för lungt i morse, så helt plötsligt var klockan kvart över 11 och jag var tvungen att skynda mig för att hinna till jobbet i tid. Dock tror jag nog att det behövdes en sån morgon! Fastän jag slappade hela kvällen igår så somnade jag inte förän ganska så sent, så är glad att jag hade bytt! :)

Efter jobbet blev det mat hos Mariann. Vi snackade lite om thaimat härom dagen och bestämde oss för att laga det. Blev lite kyckling med chasewnötter, riktigt gott till efterrätt glass med sås!
Nu är vi hemma igen och jag borde egentligen sova redan nu. Hade bestämt att jag skulle ligga i sängen kl 21, så att jag kunde vakna pigg imån vid 4,50. Men men är strax klar för sängen så det blir ändå ganska tidigt.

Har även hunnit med att göra om mina naglar, är inne i ett riktigt stimm och älskar det! Hoppas att det håller länge, känner mig alltid lite extra fin med fina naglar.

Hoppas att ni har haft en riktigt bra långhelg!
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela