Stina

- Si vis Amari, Ama -

The Perfect Man

Publicerad 2012-01-21 20:45:59 i Film

Hej!
Hemma ifrån Sarah och har varit och köpt mig lite vindruvor! Nu blir det soffhäng resten utav kvällen!



"Tonårstjejen Holly Hamilton har tröttnat på att flytta varje gång hennes ensamstående mamma Jean gör slut med någon av sina nollor till pojkvänner. För att distrahera modern från hennes senaste dåliga val, hittar Holly på en hemlig beundrare som ska uppvakta Jean och stärka hennes sviktande självförtroende. När den virtuella romansen tar fart måste Holly fixa fram en kavaljer, och lånar därför en väninnas lika charmige som stilige farbror – Ben, för att ha ett ansikte bakom alla mail, meddelanden och presenter. Men för att hålla fasaden uppe och upprätthålla moderns nyvunna lycka tvingas hon ta till alltmer desperata åtgärder, och missar nästan den perfekte mannen när han väl dyker upp."

Är svag för riktigt töntiga filmer och blir glad när jag ser att denna går på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela