Stina

- Si vis Amari, Ama -

The Voice

Publicerad 2012-01-07 19:32:57 i Allmänt

Hej!
Hemma ifrån jobbet sedan några timmar tillbaka. Insåg att soffan var ganska så skön och har blivit liggandes där tills nu. Tittade lite på The Voice.



Och tyckte faktiskt att det var ganska så bra!

Var en tjej som ville byta pass imån, så istället för att öppna, dock sen öppning på en söndag, så börjar jag kl 12. Ganska så skönt att bara kunna slappa på förmiddagen, precis som jag är van vid! :)
 Ikväll blir det dock lugnt, funderar på att gå och köpa något gott och hoppa upp i soffan igen.
Vad hittar ni på ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela