Stina

- Si vis Amari, Ama -

Tidig morgon!

Publicerad 2012-01-03 05:29:22 i Allmänt

God morgon!
Blev lite extra jobb idag, vilket jag har saknat. Men har inte riktigt saknat att vakna kl 5! :)
Nu har det i alla fall slutat snöa, för tillfället i alla fall. Snöade tokmycket hela dagen igår. Men än så länge klagar jag inte, utan tycker bara att det är fint och mysigt!
Tittar lite på vädret och det verkar som om det ska snöa lite mer idag, och även resten utav veckan...
Fick även sett hur länge solen är uppe och då blir man ju dock lite deprimerad.

Soluppgång 09:24

Solnedgång 14:02


Och som ni ser är solen uppe lite mer än 4 timmar, så jag är bara tacksam att det kommer snö så det blir ljust och fint!

Nu blir det till att äta lite frukost och sedan fixa sig klar inför jobbet. När det är färdigjobbat blir det en sväng till stan för att umgås lite med Sammi!

Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela