Stina

- Si vis Amari, Ama -

Uttråkad

Publicerad 2012-01-17 16:27:37 i Allmänt

Jag är verkligen inte gjort för att vara hemma en hel dag, speciellt inte om jag måste!
Helena åkte för sen stund sedan, blev en lite fika och nu tänkte jag gå till Sarah för att fika lite mer.

Ryggen känns fortfarande en massa, så hoppas att få en tid hos sjukgymnasten redan denna veckan. Naturligtvis har dom telefontid på morgonen så det blir till att ringa i morgon bitti.

Jag visste verkligen inte att det kunde komma så snabbt, visst jag har känt lite i några veckors tid, men verkligen inget som gjort att jag har avstått ifrån saker.
Natten mellan söndag och måndag hände det något och nu gör det ont mest hela tiden.
Blir helt enkelt en lugn vecka, ska ta det så lugnt som jag bara kan. En massa sängliggandes och bra böcker!
Kom gärna med tips på nån bra bok jag kan läsa, min är snart slut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela