Stina

- Si vis Amari, Ama -

27 juli

Publicerad 2012-07-27 22:25:14 i Allmänt

Hej,
Hoppas att er fredag varit bra?
Min startade inte så bra, kände mig allmänt hängig och trött. Mini kände nog av det så även han var lite extra mammakär. 
Sedan åkte jag och mötte upp Sarah, Mariann och Sammis bror och vi gick i lite affärer. Mini och jag åkte in till stan och mötte upp Sammi när han slutade jobba. Åt god mat innan det var dags för Sammi att börja jobba igen och då åkte vi hem.
 
Nu sover Mini gott och jag tittar lite på tv. Går som vanligt inget bra, så funderar på att sätta på en film innan det är dags att sova. Men vet ju att jag kommer somna till den så kanske lika bra att fortsätta slötitta lite tv. 
 
Mini och jag på promenad igår 
 
 
Vi hörs imån igen, sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela