Stina

- Si vis Amari, Ama -

Äntligen lite sol

Publicerad 2012-07-17 11:17:49 i Allmänt

Mini tycker verkligen om att sova, de sista dagarna har han vaknat mellan 10-12. Ganska så skönt för ofta går jag upp tidigare så jag hinner fixa och dona lite innan han vaknar.
 
Igår fick vi äntligen lite sol och begav oss med lite picknick till Nydala.
 
 
Kanske inte det bästa vädret, men det regnade i alla fall inte! :)
 
 
Efter det gick vi hem och slappade lite i soffan innan det var dags att laga middag. Satt ute på balkongen och åt! :) Efter det tog jag en liten kort promenad och såg den fina himlen...
 
 
Idag är det också lite soligt, så ska snart bege mig ut på en promenad!
Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela