Stina

- Si vis Amari, Ama -

Dopsånger

Publicerad 2012-07-31 10:04:00 i Allmänt

Hej,
Idag känns allt mycket bättre! :) Vaknade för några timmar sedan, lekte lite med en pigg Lukas. När han somnade om började jag göra mig iordning. Nu har jag precis ätit lite frukost sedan blir det som vanligt att fixa lite här hemma. Funderar på att kanske åka in en sväng till stan? Får se vad som blir!
 
Igår var dags att söka igenom lite olika låtar som vi ska ha på dopet, en är klar sedan länge men vi tänkte hitta ytterligare en. Finns en hel del sånger att välja mellan så det tog sin lilla tid men framåt 1 tiden så tror jag nog att vi fann den! :)
Nä, dags att fortsätta lite innan Mini vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela