Stina

- Si vis Amari, Ama -

Heldag igen

Publicerad 2012-07-28 22:04:16 i Allmänt

Hej,
Blev en heldag på stan igen! :)
Började med att åka runt för lite allmän shopping, hittade en klänning som jag tror jag ska ha på dopet! Sedan var det dags att handla lite mat. Mini visade upp sitt glada jag och skrattade glatt åt alla kollegor som ville hälsa!  Blev en kort paus hemma hos oss innan jag åkte in till stan för att möta upp Sammi. Vi fikade lite innan han skulle börja jobba igen!
     
 
Sedan tog jag bussen hem, sparar promenaden till en annan dag! :)
Nu sitter jag i soffan och tittar på Shakespeare in Love. Funderar på att duka fram lite gott kanske?!
Pausen är slut så blir att återgå till tvn, hoppas ni har en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela