Stina

- Si vis Amari, Ama -

Heldag

Publicerad 2012-07-15 10:53:42 i Allmänt

God morgon!
Har inte klivit upp förän nu och Mini ligger fortfarande och sover, såklart passar jag på att plocka lite här hemma.
 
Igår var det en heldag på Lycksele djurpark. 
 
Vädret var inte helt på vår sida, regnade största delen utav dagen, men vi var glad ändå! :)
 
     
Lite olika djur längs vägen...
 
      
 Blev inte så många bilder på djuren eftersom vi åkte tåg runt.
Björnmamman spanar på sina söta ungar
 
 
    
 
 
Sälen satt och väntade på mat
 
 
    
 
Även måsarna passade på att sno åt sig nån fisk
 
 
Och Mini var ganska så nöjd hela dagen, här lite tröttare!
 
 
  
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, ska med Helena och mäta i hennes nya lägenhet! Sedan blir det häng här hemma med Sammi och Mini. Sammi har sin sista semesterdag idag så imån är det verklighet igen... Gäller att passa på att mysa sista dagen! 
Hoppas ni haft en riktigt bra helg och att solen kanske lyser någonstans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela