Stina

- Si vis Amari, Ama -

Mera sol

Publicerad 2012-07-24 13:09:41 i Allmänt

Idag har vi fått sol igen! :)
 
Gårdagen började bra med ca 1 mils promenad i det sköna vädret. Lite blåsigt, men oftast var det sol och skönt.
 
 
 
Stannade en sväng vid Nydala och försökte att inte blåsa bort...
 
 
Väl hemma ville han ha lite mat och sedan gav vi oss ut igen. Denna gången till Barnens Hus. Vagnen har krånglat lite så det blev ett nytt chassie beställt. Kollade lite på Svenska Hem och hittade väldigt mycket fina saker! :) Efter det tänkte jag gå hem, men vädret var så skönt så det blev ca 4 km promenad till.
Var hemma igen vid 16 och började då plocka i ordning lite med tvätten innan jag gick ner och började tvätta. 
När Sammi kom hem vid 19 var det dags att äta lite middag och fortsätta tvätta innan vi gick ut en sväng och köpte en glass!
 
Idag bjuds det på ännu mer sol så passade på att börja även denna dagen med en skön promenad. Kom dock bara upp i 7 km idag, men bättre än inget! Kanske går jag ut en till sväng eller så kanske Sammi är sugen på en promenad efter jobbet.
 
 
      
 
 
Nu blir det lite mer plock med tvätten seda får vi se vad som händer.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela