Stina

- Si vis Amari, Ama -

Pysselkväll

Publicerad 2012-07-11 11:20:13 i Allmänt

Hej,
Hur har ni det? Många som har semester nu. Sammi är inne på sin sista vecka och sedan går allt tillbaka till det normala.

Gårdagen blev inte lika lugn som jag hade tänkt men det blev en riktigt bra dag! Plockade lite här hemma innan vi åkte iväg och handlade lite, kylen ekade...! Till middag blev det hemmagjorda burgare med pommes. Och på kvällen började jag fixa lite med Minis dopkort. Är ingen direkt pysselmänniska, men tycker ändå att jag fick till det!
Hann inte bli helt klar, men kom en bit på vägen i alla fall!

Idag blir det nog ytterligare ett försök att fixa här hemma. Vet inte riktigt hur vi ska få plats med Minis alla nya saker. Blir att försöka organisera om lite. Sedan köpte vi nya tallrikar hemma och natuligtvis är våra skåp, som vi har tallrikar i, inte tillräckligt djupa, men men ska nog lösa något! :) Har en del att göra så gäller att passa på när Mini sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela