Stina

- Si vis Amari, Ama -

Sov morgon!

Publicerad 2012-07-28 10:48:07 i Allmänt

På vardagarna går jag gärna upp kring 8-9, men på helgen är kroppen inställd på annat. Idag vaknade vi kring 10! Jag har nyss duschat och Mini ligger och snackar med Sammi.
Vi ska strax äta frukost innan det är dags för Sammi att jobba igen, vi åker med Mariann och shoppar lite. Sedan blir det att lämna bilen till Sammi då han jobbar kväll/natt även idag och sedan kanske jag ska ge mig på att gå ifrån stan? Har tänkt göra det många gånger men sedan jag slutade jobba på polishuset har det aldrig blivit av. Men får se vad jag känner för när jag väl lämnat bilen. Vädret är i alla fall helt underbart!
Hoppas att det fortsätter även imån så vi kan gå hela familjen och njuta på Nydala!
Nä, dags att göra sig klar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela