Stina

- Si vis Amari, Ama -

5 juni 2012

Publicerad 2012-06-05 17:16:51 i Allmänt

Hej,
Hur mår ni idag? Här är det bara bra. Mini har skött sig utmärkt! :) Har till och med fått sova lite på dagen.
Söndagen var vi fullt upptagna med fotboll. På förmiddagen var det Sammis systerson som spelade. Lite senare var det dags för Sammi att spela. Mini kände nog på sig att det gick bättre för dom på denna matchen så han låg så snällt och sov i vagnen hela matchen.
Nu ska jag strax börja laga lite middag. Hoppas att Sammi är sugen på en promenad efter jobbet!
Ha det så bra, vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela