Stina

- Si vis Amari, Ama -

Jaha, vad gör man nu då?

Publicerad 2012-06-06 16:14:48 i Allmänt

Efter nästan 4 veckor som mamma är jag van vid att Mini tar min uppmärksamhet nästan hela tiden, vilket är självklart. Han sover inga långa stunder och trivs allra bäst när han får ligga vid bröstet. Det med att äta var fjärde timma trivs han inte alls med, utan vill gärna äta varannan timma, max. Men idag testade jag med att ge honom ifrån flaska och efter det har han sovit i lite mer än 4 timmar... Han har öppnat ögonen lite, men inte gett ifrån sig något ljud utan har somnat om igen.
Nu sitter jag mest och väntar på att han ska vakna. Men tror nog att jag väcker honom snart, börjar ju sakna honom! :)
Annars har dagen varit lugn. Sammi är ledig. Vi har varit en sväng hos Sarah, gått på en promenad och så håller vi på att tvätta.
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela