Stina

- Si vis Amari, Ama -

Promenad

Publicerad 2012-06-07 22:09:36 i Allmänt

Dagen började, numera som vanligt, med lite besök! :) Efter lite vila lyckades jag äntligen få tummen ur och ta med ut på en skön promenad. Tog några försök innan vi tog oss ut, men skam den som ger sig. Precis när jag kommit ut börjar det regna lite smått... Men några steg senare var det sol igen!
Mini somnade gott i vagnen
Efter lite mer än en timmas promenad var det dags att gå på Sammis syskonbarns förskoleavslutning. Lite grillning och häng på gården gick jag hem.
Nu blir det en film innan det är dags att sova!
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela