Stina

- Si vis Amari, Ama -

28 mars 2012

Publicerad 2012-03-28 11:16:37 i Allmänt

Hej,
Hoppas att ni mår bra idag? Jag mår bra, men är som vanligt lite trött.
Ska hoppa in i duschen nu och sedan blir det frukost framför 7th Heaven innan det är dags att fixa sig klar och gå till jobbet.
Verkar som om våren hittar mer och mer till norr. Inte alls som alla fina bilder ifrån söder med bar mark och blommor, utan här är det ju fortfarande en massa snö, men det har inte snöat på flera dagar nu och det är ca 8-10 grader varmt. Har dock blåst rejält i 2 dagar nu, men vad gör det? Snön smälter och jag gillart! :) Det enda negativa är ju allt grus, dammsuger jämt känns det som, ändå är det alltid lite smutsigt. Men i år får det höra till! :)

Nä, dags att duscha så jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela