Stina

- Si vis Amari, Ama -

5 veckor!!

Publicerad 2012-03-21 17:14:00 i Mini



Mini växer i massor, nu ca 2,4 kg och 33 cm lång ifrån huvud till stjärt.
Det centrala nervsystemet mognar klart och matsmältningsapparaten är nästan färdigutvecklad! Barnet fortsätter att lägga på sig i vikt och fyller just nu ut nästan hela livmodern!

Jag mår som vanligt, njuter utav varje stund. Ryggen är oftast snäll och tröttheten är inte så farlig på dagarna, utan bara att jag vill lägga mig tidigt på kvällarna. Har börjat vakna tidigt på morgonen utav "smärta", men misstänker att det ska vara så på denna modellen!

Saknar att få mysa med dig Mini ♥

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-03-22 11:42:26

Shit, nu är det inte långt kvar Stina, vad spännande! Grattis till er...familjen Lindgren är ju inte så många så ni behöver lite tillökning! ;-)

Följer med spänning din resa! Kram Marie

Postat av: Stina

Publicerad 2012-03-22 11:52:11

Nä, det är ju inte det. Ska bli riktigt spännande. Tror du ser det på fel sett, det är familjen Johansson som behöver jobba lite mer på tillökningen ;) Vi är precis lagom många! :)

Ha det så bra. Kram

Postat av: Jenny Taghvai

Publicerad 2012-03-22 14:07:19

Åh, va fin du är hjärtat! Så roligt att följa dig varje dag:) Veckorna springer i väg! Ha en go dag, puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela