Stina

- Si vis Amari, Ama -

Fredag

Publicerad 2012-03-09 10:14:13 i Allmänt

God morgon!
Vakade med riktig fredagskänsla idag! Önskar bara att vädret hade varit med mig också, men nej. Blåsigt och grått, men INGEN mera snö har kommit och det uppskattas.

Har nyss duschar och ska strax äta lite frukost! Ska in till stan idag igen.
Måste skriva ut ett bra som seda ska faxas in... Inte allt för ofta som jag faxar iväg papper, men är det så dom vill ha det så är det så dom får det.
Blev även inringd för lite extra jobb idag, så börjar kl 13. Hoppas att ryggen är med mig! Jag är verkligen inte gjord för att bara gå hemma så ska bli riktigt skönt att komma in och jobba lite. Dessutom känner jag mig pigg efter att ha varit ledig sedan i måndags, har hunnit sova en massa och tagit det riktigt lugnt!

Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela