Stina

- Si vis Amari, Ama -

Fredag!

Publicerad 2012-03-16 09:12:57 i Allmänt

God morgon!
Hoppas att ni har sovit gott? Jag har vaknat flera gånger med lite ont, men annars har jag sovit gott! Sedan finns det inget bättre än att vakna av att fåglarna kvittrar utanför, då kan man inte vakna på fel sida! :)

Igår var en riktig hemma dag, hade tänkt att inte göra något och sova så mycket som möjligt men lyckades inte så bra med det. Började med att tvätta soffan, ta av alla överdrag och dammsuga ordentligt. När dammsugaren ändå var framme var det lika bra att dammsuga överallt! :) Hämtade upp alla Minis saker så att allt här uppe. Snart ska allt gås igenom och tvättas. ♥
Sedan kom Helena förbi på en liten kaffe innan jag hoppade in i badet. Sedan försökte jag mig på att köra lite avslappningsövningar, tänkte jag ska prova och se om det hjälper mig att stressa ner lite kanske. Ska testa några dagar och se. Tror ju knappast att det skadar!

Efter det var det dags att börja med maten, blev lite wokade grönsaker med kyckling, chasewnötter och nudlar.

På kvällen var vi bägge trötta och la oss ganska så tidigt för att se en film.

Nu ska jag äta lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela