Stina

- Si vis Amari, Ama -

Fredag!

Publicerad 2012-03-02 10:23:24 i Allmänt

Värmen fortsätter att hålla i sig och idag är det återigen + 5 grader!
Solen skiner men tyvärr så blåser det en hel del! Men det är i alla fall skönt att titta på genom fönstret! :)

Igår var det som sagt tanken att Sammi och jag skulle äta lunch, men han hade fullt upp på jobbet. Sedan var det dags att åka iväg till sjukhuset och få en liten genomgång av förlossningen!
Var 2 riktigt skönt barnmorskor som höll i det.

Efter det åkte jag hem och sov lite! När Sammi kom hem lagade vi middag och igår bjöds det på kyckling wraps.

Somnade ganska så tidigt och vakade i morse jättehungrig. Så jag fixade en frukttallrik





Nu blir det till att hoppa in i duschen och förbereda sig inför eftermiddagens jobb.

Önskar alla en riktigt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela