Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon

Publicerad 2012-03-08 09:01:02 i Allmänt

Vaknade tidigt idag och kunde inte somna om.
Tog ut täcket och la mig i soffan.
Nu försöker jag samla lite kraft för att gån och handla lite mjölk, kan även sluta med att jag dricker lite vatten till frukost istället! :) Har inte riktigt bestämt mig.

Igår blev det som sagt en lugn dag, fick dock tvättat! :) Och gjorde en riktigt god kycklingsallad till middag!
Men hemmagjorda krutonger och en massa goda saker i.



Efter middagen gick vi hem till Sarah en sväng för en kopp te.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på? Sitter och tittar ut och inser att det säkerligen kommer att komma snö även här i norr... Men vi hoppas såklart att det är jag som har fel!

Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela