Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon!

Publicerad 2012-03-17 10:09:07 i Allmänt

Sitter och kollar runt lite bland olika bloggar, alltid lika kul att läsa vad folk skriver tycker jag! :)

Vaknade för lite mer än 1 timma sedan, så har hunnit äta frukost och duscha, men tror jag ska krypa ner i sängen igen och kolla lite på tv. Annars kommer det att sluta med att jag är toktrött ikväll också.
Hade det varit sol ute hade jag nog varit sugen på en promenad, men det är ganska så molningt ute, dock flera plusgrader.
Vet att det kommer dröja ganska så länge till, men jag vill att snön ska vara borta nu. Fastän att gångbarnorna nu börjar bli rena ifrån snö så är det fortfarande alla snöberg. Misstänker att det kommer ta väldigt länge för dom att smälta.

Nä, hörs lite senare. Önskar er en riktigt bra lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela