Stina

- Si vis Amari, Ama -

Heldag

Publicerad 2012-03-14 19:28:03 i Allmänt

Hej!
Helena har precis gett sig av, blev verkligen en heldag!
Vi kom iväg lite senare än tänkt, men efter det har tiden flugit iväg. Började med att titta lite på Barnens Hus sedan åt vi en god lunch på Victorias. Vidare in till stan för att gå på de flesta affärer!

Började med Rut m. fl, där jag hittade en riktigt fin klänning, kanske till sommarens fest? Vågar tyvärr inte köpa något ännu, så kommer antagligen vara slut sen och då kommer jag att ångra mig och inte hitta något som är lika fint eller så är det då som jag springer på den bästa klänningen?!
Fortsatte till Lindex, underbart med alla fina vårkläder. Synd bara att det fortfarande är väldigt kallt här uppe och alldeles för tidigt att börja köra med alla vårkläder.
Skopunkten, Din Sko, Lagerhaus och Clas Ohlsson. Äntligen hittade jag en lampa till vår hall. Enkel med spottar som ska hänga i vår långa hall.
Har tidigare hittat en på Ikea som jag velat ha, men den går inte att beställa via internet och varje gång jag varit på Ikea har den varit slut.
Nu saknas det bara en till "början" utav hallen. Men det kommer när det kommer!

Dagens avslutades med lite mat här hemma och nu blir det nog soffan för min del. Väntar på att Sammi ska komma hem efter att han varit borta sedan i måndags... Men snart kommer han ♥

Haft en riktigt bra dag, men det tar på krafterna, tur att jag är ledig imån också!

Vi hörs lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela