Stina

- Si vis Amari, Ama -

Hemma

Publicerad 2012-03-28 23:29:54 i Allmänt

Blev en sväng till stan efter jobbet. Sammi var inne och kollade fotbollen så tänkte att det var lika bra att jag också åkte in! :) Naturligtvis var det fullsatt överallt, så den goda maten som jag hade hoppats att få äta blev inställd och istället blev det Max. Kanske inte helt vad jag tänkt, men det funkar det med!
Sedan fick vi stå och kolla fotbollen, som tur var så kom jag lite sent så jag slapp stå så länge. Hade nog aldrig klarat av att stå en hel halvlek.

Nu blir det i alla fall att sova lite. Eller försöka att sova. Ska iväg till barnmorskan vid 10,30 imån, så måste upp redan vid 8! Men är ledig resten utav dagen så det ska nog gå bra!

Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela